Fångade av en stormvind

Igår blåste det inte lite. Men indag kvittrar fåglarna utanför förnstret och en sval morgon vind sveper in i rummet medans solen steker på det kalla fönstret. Nu är det vår. Blir man inte överlycklig när asfalten är torr. När små blommor tittar fram ur det gröna grästäcket! (Fast jag har inte hittat några blommor än)
Funderar på att göra ett litet knasigt inlägg med "bakom kuliserna" foton. För igår fick vi en massa konstiga fototn, jag var med på många av dom fotona. Min lugg blåste ju bakåt på ett vackert sätt. 
Ha en riktigt vårig morgon nu! :3


Kommentarer
Hanna

ahhahaha bästa rubriken ju

Svar: Hahaha tack tack! ^-^
Sara Chokladgalningen

2013-03-03 @ 15:30:16
URL: http://skogsmoln.blogspot.com
sorrymenbaranej

säg.att.du.inte.citerar.carola.

Svar: Förlåt men what? Men nej jag tror inte det i alla fall X_____x visste nog inte att hon sjöng den...hehe
Sara Chokladgalningen

2013-03-26 @ 16:48:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0