Men flätor i handen :3

Finns inte mycket att berätta om fotona. Så jag berättar lite om min stillsamma dag idag. Nej vänta! Jag tycker minsann att jag skall prata gamalt. Så god kväll kära ni. Jag hoppas då verkligen att den är god och inte ond. Ha ha ha...Okej jag ska snog sluta med att prata läskigt. Men ja, vi har ju haft fysik prov och just exsagt precis nu känner jag mig ganska dum. Att inte komma på en enkel uppgift är ganska irreterande. Men gjort är gjort och går inte att ändra. Eller...om jag måste göra omprov men. Det hoppas jag inte på så. Just de! Jag har ritat på handelden! Och på riktigt! Det var inte lätt! Det var tvärt om väldigt svårt. Det kitlades och det va läskigt och usch och fy men, nu kan inga demoner ta mig. På tal om demoner, nu pratar jag på här men ja läs gärna vidare! Men ja igår så var det en klar natt. Månen spelade mig nog ett spratt ;). Nej men det var nästan fullmåne eller d3et kanske var det. Men ska man se blå ringar runt månen? Jag tror nog bara att jag blev bländad men, över till det jag ville berätta. -> Jag gick hen och det blåste ganska mycket. Inte hela tiden. Men det var bara det att jag gick förbi två gungor och en av dem rörde sig. Men ingen var i närheten. Bara jag. 
Esch nu låter detta säkert läskigare än det var så. Det var inte så konstigt men ja det var kanske det mest dramatiska efter fysik provet. 
Ha en trevlig lördag ocg ät en massa godis nu!


Kommentarer
Hanna

Säg den lättsvåra frågan! o..o

Ps, bäst att du börjar läsa igenom dina inlägg innan du postar dem ewe

Svar: Lättsvår fråga? Vaaaa? Hehe ja men det blir inga röda sträck under som jag är van vid 8c Det är inte okej ^^ Hehe men ja vilken lättsvår fråga?
Sara Chokladgalningen

2013-01-26 @ 18:29:52
URL: http://skogsmoln.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0