Maybe, the clouds will eat us.

Ja kanske kommer molnen en dag äta oss. 
Den här teckningen har en väldigt lång historia. Det var menat att det bara skulle vara ben som slukades upp i ett svart hål. Men det var inte lätt att vinkla hålet. Det såg bara ut som en klänning. Så Jag tänkte att jag skulle rita en klänning men då helt plötsligt ritade jag moln (bara för att testa). Och det blev bättre så moln fick de bli. Och jag gillar ju verkligen ögon så moln med ögon passade ju bra. 
Just nu är himlen täckt av gråa moln. Eller ett ända stort grått moln. Lite tråkigt är det kanske. Men då kan man ju rita!
Ja kanske kommer som sagt molnen äta oss. Men tills dess ha en grå kväll! :3


Kommentarer
Hanna

åh vad fint *-*
har bara lite "kritik" eller vad man kallar det. du skulle kunna göra så att det bara blir ett moln liksom, genom att typ måla på ditt finger och smeta ut på pappret, och sedan typ inga ögon o bara ett par ben? tror det skulle bli en aning häftigare men vet inte :3

kramis

Svar: Haha ja kanske de men det gör väll lite smått ont att rita på fingret? Men jag gillar ögonen det blir en sån där orealistisk bild som jag inte brukar lyckas måla :3 Men tack för "kritike/förslaget" ändå :3333Kramisaar c:
Sara Chokladgalningen

2013-02-13 @ 22:07:15
URL: http://skogsmoln.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0