Kanske bara kanske...

 
Ja kanske bara kanske är detta ett av de sötaste pepparkakshusen i stan. Jag har inte smakat än men längtar. Eller kanske inte. Nu vid jul har det varit socker hela tiden. Jag kommer snart få en sockerchock. (Om det stavas så) men ja, nu idag (JULAFTON) fick jag ännu lite mer godis. Men jag tänker spara det till en dag då jag får sockerbrist.
Ja lite om min julafon, jo jag fick lite tid över nu efter all god mat. Så jag gör detta inlägg. Sedan har jag hoppat om krin gi rummet som en galning och letat insperaion. Tydligen letade jag på rätt ställa för jag fick en massa insperation. Jag läggar upp de inspererande bilderna så for jag kan.
Men tills dess! Ha en riktigt god jul! :333


Kommentarer
hanna

Jag lider av sockerbrist, så ge mig huset!

Svar: Oh noooo 8c Japp du får masa dig hit någon dag så kan vi äta en massa söta saker ouO
Sara

2012-12-24 @ 19:40:33
URL: http://skogsmoln.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0